«ریدلی اسکات» به منتقدان فیلم «مهاجرت» پاسخ داد
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 9 شهريور 1393 ساعت 18:6 | بازدید : 803 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«ریدلی اسکات» به منتقدان فیلم «مهاجرت» پاسخ داد

 

«ریدلی اسکات» به منتقدان فیلم «مهاجرت» پاسخ داد

این کارگردان متهم است که برای نقش های اصلی فیلم خود از بازیگران سفید پوست استفاده کرده است.درصورتی که این فیلم تاریخی اثری متعلق به کشور باستانی مصر است و با توجه به اقوام مصری کمتر شهروندی از پوستی سفید و اروپایی برخوردار است.

«ریدلی اسکات» که این روزها مراحل پایانی تولید فیلم تاریخی «مهاجرت: خدایان و پادشاهان» را پیش رو دارد،‌با انتقاد گسترده در انتخاب بازیگران مواجه شده است. 

این کارگردان متهم است که برای نقشهای اصلی فیلم خود از بازیگران سفید پوست استفاده کرده است. درصورتی که این فیلم تاریخی اثری متعلق به کشور باستانی مصر است و با توجه به اقوام مصری کمتر شهروندی از پوستی سفید و اروپایی برخوردار است. 

بازیگرن فیلم مهاجرت: خدایان و پادشاهان

«اسکات» درپاسخ به این انتقادات اظهار داشت:

"مصر همانگونه که اکنون هم است کشوری با تلاقی فرهنگ ها است. از نظر جغرافیایی این کشور در محل تلاقی کشورهای حوزه اسپانیا،‌ خاورمیانه و آفریقا قرار دارد و قومیت های مختلف ایرانی، اسپانیایی و عرب در آن به چشم می خورد تئوری های متعددی درباره قومیت مردم مصر وجود دارد و در آنها اشاره ای به سیاه پوست و یا سفید پوست بودن آن نشده است. بنابراین دلیلی ندارد که بازیگر نقش اول فیلم سفید پوست نباشد." 

«مهاجرت: خدایان و پادشاهان» فیلمی برگرفته از داستان های کتاب انجیل است و زندگی حضرت موسی از کودکی و رها شدن در آب تا بزرگ شدن در میان خاندان فراعنه و رهبری قوم بنی اسرائیل به سمت سرزمین موعود را به تصویر می کشد.

«کریستین بیل» در این فیلم به کارگردانی «ریدلی اسکات» در نقش حضرت موسی ظاهر می شود. «جوئل ادگرتون»، «آرون پال»، «جان تورتورو»، «سیگورنی ویور» و «بن کینگزلی» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«مهاجرت: خدایان و پادشاهان» یا 12 دسامبر 2014 بر روی پرده سینما ها میرود.

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم مهاجرت: خدایان و پادشاهان Exodus: Gods and Kings 2014 , ریدلی اسکات ,کریستین بل , جوئل ادگورتون , آرون پال , سیگورنی ویور , بن کینگزلی , جان تورتورو , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب